Zamówienia recept
Pacjenci, którzy przyjmują leki na stałe, mogą skorzystać z możliwości zamówienia recept drogą mailową. Podstawą do jej wystawienia jest przekazanie prawidłowych informacji, czyli:
- imienia i nazwiska,
- daty urodzenia,
- pełnych nazw leków wraz z dawkami i liczbą opakowań,
- nazwiska lekarza,
- oświadczenia - „Oświadczam, że składając zamówienie, nie przebywam w szpitalu”.
Wiadomość e-mail o takiej treści należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Receptę będzie można odebrać w rejestracji NZOZ „Poliklinika” następnego dnia roboczego po godzinie 15:00. Czas na jej odebranie to 5 dni roboczych. Po upływie tego terminu recepta zostanie zniszczona, a wpis o tym umieszczony w Historii Choroby. Następne recepty zostaną wypisane jedynie podczas wizyt lekarskich.
Nie realizujemy zamówień recept na leki, które:
- nie znajdują się w Historii Choroby,
- psychotropowe i narkotyczne,
- antybiotyki,
- dla osób przebywających w szpitalu.